Karabük İl Sağlık Müdürlüğü ve bağlı sağlık tesislerinde yürütülen sözleşme yenileme süreci tamamlandı. Süreç kapsamında yönetici pozisyonlarında görev yapan bazı isimlerin sözleşmeleri yenilenerek görevlerine devam etmeleri kararlaştırıldı.

Basın İlan Kurumu’ndan Bartın Çıkarması: Yerel Medya Masaya Yatırıldı
Basın İlan Kurumu’ndan Bartın Çıkarması: Yerel Medya Masaya Yatırıldı
İçeriği Görüntüle

Yenilenen sözleşmelerle birlikte Destek Hizmetleri Başkanı Yüksel Korkut, Destek Hizmetleri Başkan Yardımcısı Hakkı Yıldız, Safranbolu Devlet Hastanesi Başhekimi Op. Dr. R. Erkan Andaç, Karabük Ağız ve Diş Sağlığı Eğitim ve Araştırma Hastanesi Başhekimi Doç. Dr. Ahmet Taylan Çebi ve Eflani İlçe Devlet Hastanesi Başhekimi Uzm. Dr. Şeyma Sepetci, görevlerine devam edecek.

Karabük İl Sağlık Müdürü Op. Dr. İsmail Kara, yöneticilere yeni görev dönemlerinde başarılar dileyerek, “Kurumlarımızın hizmet kapasitesini artıran, ekip çalışmasına değer veren ve vatandaş memnuniyetini önceleyen tüm yöneticilerimize başarılar diliyorum. Sağlıkta daha güçlü bir Karabük için birlikte çalışmaya devam edeceğiz,” dedi.

İl Sağlık Müdürlüğünden yapılan açıklamada, yönetim anlayışının liyakat ve koordinasyon temeline dayandığı vurgulanırken, sürdürülebilir sağlık hizmeti sunma hedefiyle çalışmalara ara vermeden devam edildiği ifade edildi.

Kaynak: İhlas Haber Ajansı