ÖZEL HABER/ Çankırı İl Sağlık Müdürlüğü tarafından sağlık tesislerindeki stok yönetimi süreçlerinin değerlendirilmesi amacıyla “Stok Değerlendirme Toplantısı” gerçekleştirildi. İl Sağlık Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Yunus Emre Bulut’un başkanlığında düzenlenen toplantıda, sağlık hizmetlerinde kaynakların daha etkin ve verimli kullanılması için yapılabilecek çalışmalar ele alındı.

Çankırı İl Sağlık Müdürlüğü Stok Yönetim Birimi koordinasyonunda gerçekleştirilen toplantıda; sağlık tesislerinin mevcut stok durumları analiz edilirken, ihtiyaçların belirlenmesi, fazla stokların değerlendirilmesi ve tedarik süreçlerinin daha etkin hale getirilmesine yönelik görüş alışverişinde bulunuldu.

Çankırı’da Cami Çıkışında Sağlık Taraması!
Çankırı’da Cami Çıkışında Sağlık Taraması!
İçeriği Görüntüle

Toplantıya Personel ve Destek Hizmetleri Başkanı Zülkif Erdoğan, Uzman Tuncay Türkmen, hastane yöneticileri, hastane eczacıları ve Çankırı genelinde görev yapan Taşınır Kayıt Yetkilileri katılım sağladı.

Gerçekleştirilen toplantıda sağlık hizmetlerinin sürdürülebilirliği açısından önem taşıyan stok takip süreçleri, kurumlar arası koordinasyonun güçlendirilmesi ve tıbbi malzeme ile ilaçların tedarik, depolama ve kullanım aşamalarında yapılabilecek iyileştirmeler değerlendirildi.

Ayrıca Sağlık Bakanlığı tarafından geliştirilen Kaynak Envanter ve Yatırım Yönetimi (KEYY) Programı hakkında katılımcılara bilgilendirme yapılarak sistemin sağlık tesislerinde kaynak yönetimine sağlayacağı katkılar üzerine değerlendirmelerde bulunuldu.

Toplantıda katılımcıların görüş ve önerileri alınırken, sağlık hizmetlerinde kalite ve verimliliğin artırılması adına yapılabilecek çalışmalar üzerinde duruldu.

Çankırı İl Sağlık Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Yunus Emre Bulut, toplantıya ilişkin yaptığı değerlendirmede,

“Sağlık hizmetlerinin kesintisiz ve etkin şekilde sürdürülebilmesi için kaynaklarımızı doğru ve planlı şekilde yönetmemiz büyük önem taşıyor. Stok süreçlerinin düzenli takibi, ihtiyaçların zamanında belirlenmesi ve kurumlarımız arasındaki koordinasyonun güçlendirilmesi hizmet kalitemize önemli katkı sağlayacaktır” ifadelerini kullandı.

Stok Değerlendirme Toplantısı’nın, sağlık tesislerinde kaynakların daha etkin kullanılması ve hizmet süreçlerinin geliştirilmesine yönelik çalışmalar kapsamında önemli bir adım olduğu belirtildi.

Kaynak: Selenay Ünlü