ÖZEL HABER/ 49. Geleneksel Yapraklı Yağlı Güreşleri Festivali etkinlikleri kapsamında düzenlenen futbol turnuvasında ikinci hafta karşılaşmaları oynandı. Yapraklı Belediyesi tarafından organize edilen turnuvada takımlar, sahada kıyasıya mücadele ederken ortaya renkli görüntüler çıktı.
İkinci hafta maçlarında takımlar galibiyet için mücadele ederken, karşılaşmalar boyunca centilmence rekabet ön planda oldu. Turnuvaya katılan ekipler, sahaya yansıttıkları mücadele ve performansla izleyicilerden alkış aldı.
Yapraklı Belediye Başkanı Ömer Güngör, turnuvanın ikinci hafta karşılaşmalarının ardından yaptığı değerlendirmede, sporun birleştirici gücüne dikkat çekerek,
“49. Geleneksel Yapraklı Yağlı Güreşleri Festivali kapsamında düzenlediğimiz futbol turnuvamızın ikinci hafta karşılaşmalarını tamamladık. Sahada mücadele eden tüm takımlarımızı göstermiş oldukları performans ve centilmence mücadelelerinden dolayı tebrik ediyor, turnuvamızın ilerleyen haftalarında başarılar diliyorum.” ifadelerini kullandı.
Festival etkinlikleri kapsamında düzenlenen futbol turnuvasının önümüzdeki haftalarda da devam edeceği belirtilirken, organizasyonun sporcuları ve vatandaşları bir araya getirmeye devam ettiği ifade edildi.
Yapraklı’da festival coşkusuna spor heyecanını da ekleyen turnuva, ilçe halkı tarafından ilgiyle takip ediliyor.



