Büyük bir özveri ile boş vakitleri değerlendirerek okulu güzelleştirmek için boyama işlerini yapan öğretmenler okul ve öğrencileri için yapmış oldukları çalışmaları asla yük olarak görmeyip aksine keyif aldıklarını söylediler. Okul Müdürü Melek Dernek Dulkadiroğlu boyama fikrinin tamamen öğretmenlere ait olduğunu çok güzel bir işbirliği örneği sergilediklerini, öğretmenlerin her konuda çok çalışkan ve fedâkar olduklarını belirterek kendilerine teşekkürlerini iletti.

Çankırı’da Sınav Seferberliği: Geç Kalan Öğrenciler Motosikletle Yetiştirildi
Çankırı’da Sınav Seferberliği: Geç Kalan Öğrenciler Motosikletle Yetiştirildi
İçeriği Görüntüle

Kaynak: İl Milli Eğitim Müdürlüğü

Kaynak: Haber Bülteni